Persian Car

:: نقد و بررسی خودروهای داخلی و خارجی ::

:: نقد و بررسی خودروهای داخلی و خارجی ::

Persian Car

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید عنوان کرد که با وجود آنکه خودروسازان گاهی اوقات اقدام به تولید قطعات می‌کنند اما اجازه تولید قطعه نداشته و این حوزه مختص فعالیت قطعه سازان است.
به نقل از تسنیم، رحمانی در ادامه توضیح داد تا همین امروز ۱۵۰ هزار نفر از کارگران فعال در صنعت قطعه‌سازی بیکار شده و ۱۳۰ هزار نفر دیگر نیز در وضعیت تعلیق قرار دارند. ما به دنبال آنیم که با بهبود وضعیت فعلی فضا را به سمت افزایش رونق و بهبود کسب و کار پیش ببریم تا کارگران هرچه زودتر به کار خود بازگردند.
با توجه به گفته‌های او عمل به تعهدات معوق، اصلاح و تکمیل خودروهای ناقص موجود در پارکینگ‌ها، واگذاری املاک و اموال خودروسازان و توجه به ساخت داخل خودروها اولویت اصلی وزارت صمت بوده و این وزارتخانه به دنبال آن است تا با کمک به قطعه سازان و خودرو سازان تعهدات معوق مشتریان را هر چه زودتر به دست آن‌ها برساند. در حال حاضر ۸۰ درصد تولید کارخانه‌ها برای رفع تعهدات معوق خریداران و مابقی آن برای فروش فوری در نظر گرفته می‌شود. تاکید اصلی عمل به تعهدات مشتریان آن هم به قیمت قبلی بوده و در همین راستا خودروهای موجود در پارکینگ‌ها در حال تکمیل قطعه و عرضه به بازار است.