Persian Car

:: نقد و بررسی خودروهای داخلی و خارجی ::

:: نقد و بررسی خودروهای داخلی و خارجی ::

Persian Car

احتمال بالای تولید بوگاتی شیرون لانگ تیل

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۱۷ ق.ظ

هفته‌ای که گذشت برای دنیای خودرو بسیار جنجالی و مهم بود چرا که نسخه‌ای اصلاح شده از بوگاتی شیرون توانست به سرعت 490.484 کیلومتر در ساعت برسد. اگرچه بوگاتی به جزئیاتی درباره‌ی این خودرو و همچنین چگونگی دست‌یابی به رکورد یاد شده اشاره داشت اما هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره‌ی عرضه‌ی این خودرو منتشر نکرد.

متخصصان مهندسی شاسی در شرکت دالار به شکل‌گیری بدنه‌ی لانگ تیل شیرون مورد بحث کمک کرده‌اند. تغییرات اعمال شده باعث می‌شود طول بدنه‌ این خودرو 25 سانتی‌متر افزایش یابد و البته این موضوع در بخش عقب خودرو مشهودتر است. به منظور عبور بهتر جریان هوا نیز دیگر خبری از بال یا ترمز هوایی نیست. طراحی سیستم اگزوز نیز اصلاح شده تا درگ کاهش یابد. سیستم تعلیق بازنگری شده‌ی این شیرون نیز از سیستم کنترل لیزری برای تنظیمات مربوط به کاهش ارتفاع خودرو استفاده می‌کند.

ظاهراً در کابین شیرون لانگ تیل نیز تنها یک صندلی وجود دارد. احتمالاً این موضوع درباره‌ی نسخه‌ی تولیدی هم صدق خواهد کرد. البته فعلاً اطلاعات رسمی توسط بوگاتی دراین‌باره منتشر نشده است.

خودروی یاد شده از پیشرانه‌ی 8 سیلندر کواد توربوی مدل تازه معرفی شده‌ی Centodieci استفاده می‌کند. این نیروگاه قدرت 1578 اسب بخاری را از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ ها منتقل می‌کند.

بوگاتی محصول پرسرعت خود را در پیست Ehra-Lessien تست کرده است. این شرکت با سابقه می‌گوید ارتفاع پیست یاد شده تنها 50 متر بالاتر از سطح دریاست و این باعث می‌شود درگ آئرودینامیکی بیشتر ایجاد شود و به همین خاطر شیرون سفارشی یاد شده می‌تواند در مکان‌های دیگر همچون نوادا سریع‌تر ظاهر گردد

  • Persian Car

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی